Rob med i "How to be" soundtracket!!

Jo, men visst är det sant!
Enligt Dreamboat Records kommer bla Robert Pattinson vara med på soundtracket.

Det här är en nyhet som jag glädjer mig åt! Mer musik från Robert! Dock står det inte
om han skrivit ny musik eller om detta angår någon/några utav hans tidigare låtar. Men
det spelare egentligen ingen roll, kul att han gått med på detta! =)



"Dreamboat Records is pleased to announce we will releasing the CD soundtrack for the
upcoming feature film How To Be, starring Robert Pattinson (Twilight, Harry Potter)."

Källa | Bild & text: www.dreamboatrecords.co.uk | Översättare: Jag

Kommentarer
Postat av: Milla

Kul! :D:D:D

2009-03-03 @ 20:45:31
URL: http://oasislove.blogg.se/
Postat av: BOBHUND

Grymt!

Han är så underbart bra ju! <3

2009-03-15 @ 16:15:57
URL: http://bobhunden.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0