Olika Twilight DVD's

Lion Lamp på Livejournal har lagt ut en lista med olika versioner av Twilight DVDn. Dessa
kommer alltså vara till salu.
Än så länge så erbjuder Amazon den där DVDn med två skivor "special edition".
Target erbjudet en DVD med tre skivor "deluxe edition".
Borders erbjuder en DVD med två skivor "exklusive edition" och andra ställen erbjuder sina
egna varianter.

Du kan se hela listan här.
Vilken DVD som kommer släppas i Sverige är det ingen som vet. Men självklart hoppas vi ju
på den bästa! Dock verkar det som om alla de tre "företagen" som jag räknade upp har med
samma sak, inga direkta skillnader faktiskt! =)

Källa | Text: www.robertpattinson.org | Översättare: Jag


Kommentarer
Postat av: Helen

Alltså, jag läste någonstans att den svenska DVDn kommer bara vara 1disc men allt extra material som finns med på den amerikanska och brittiska är med i den svenska också :)

2009-03-05 @ 17:37:24
URL: http://duckfaces.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0