NU: Förbeställ "How To Be" soundtrack!

Nu finns soundtracket för filmen How To Be möjligt att förbeställa på
Dreamboat Records. Gör det här!

Soundtracket kommer (som jag redan nämt) släppas av Dreamboat
Records den 28 April. Den innehåller bla. tre (inte fyra, som jag skrev
förut) som framförs av Robert  Pattinson.
Hela låtlistan finns nu publicerad på How To Be's Officiella hemsida.

Dessa låtar framförs av Rob;
2. Chokin' on the Dust Part 1 - Performed by Robert Pattinson
7. Chokin' on the Dust Part 2 - Performed by Robert Pattinson
22. Doin' Fine - Performed by Robert Pattinson

CD'n kommer också att släppas av ITunes och andra försäljare.



Så här kommer också CD -omslaget att se ut.
Jag tycker verkligen om det här omslaget! Titta bara på Rob! Han är otroligt
söt i den där frisyren, lite längre hår, i säckiga träningskläder med en
gitarr i famnen.
Jag kan knappt vänta tills jag får höra låtarna!

Källa | www.robertpattinsononline.com

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Precis. Lixom det är först nu när jag VEt alla saker och vart de är som man märker dem. Innan var de så små att man inte tänkte på dom utan mer på själva filmens helhet :p

2009-03-27 @ 23:14:51
URL: http://mikkilicious.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Hm, finns den filmen att ladda ner än tror du? Inte för att jag sysslar med såna saker. Nej nej absolut inte! ;)



Gillar munspelat där runt halsen ^^

2009-03-27 @ 23:19:11
URL: http://mikkilicious.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Haha ooh jadu, jag är fortfarande helt totalt Gone pga. Av skönhet :D

2009-03-27 @ 23:20:02
URL: http://mikkilicious.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Ok, men ja. Jag får väl vänta tills den har premäier. Kommer den visas i Sverige?

2009-03-27 @ 23:24:25
URL: http://mikkilicious.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0