MoviePhone intervjuar blyga Robert Pattinson

MoviePhone gjorde nyss en intervju med Rob och bad honom att
ta itu med några av de löjliga rykten och skvaller som går runt.

Man kan knappt titta i en enda skvallertidning eller webbsida utan att hitta några
nya - ofta upprörande - rykten om Robert Pattinson, den glödheta stjärnan i "Twilight".
Ta reda på om han verkligen gick ut med ett fan på middag, om killen duschar mm.



1. Jag hörde att du följer alla online-skvaller om dig själv?
SV. Jag läste det och tyckte att det var riktigt skitsnack. Jag tänkte, "Gud, jag låter som
en sådan loser!"

2. Så det är inte sant?
SV. Tja, jag gör det ibland. Jag brukade göra det mycket oftare förr men sen tittade jag bara
på de negativa sakerna. Jag vill bara veta vem som har sagt de negativa sakerna, och
jag vill bara komma ihåg deras namn. Jag skriver in dem i min svarta bok. [Skratt]

3. Är det sant att du tog med ett fan ut på middag?
SV. Det är sant, ja.

4. Är det sant att jag vet inte om ni såg det, men en källa på uppsättningen av "New Moon"
sa att du inte luktar gott, att du inte duschar?
SV. Jag har inte ens varit på uppsättningen än!

5. Du vet att samma sak gick runt om Zac Efron för en stund sedan, att han inte duschar.
SV. Verkligen? Han ser ut som om han luktar riktigt gott [skratt]. Jag duschar faktiskt också.

6. Jag har också läst att du blev träffad i huvudet av en skylt under filmningen?
SV. Vet du ... att jag fick faktiskt reda på det imorse. Jag ba: "Vad?" Det är det mest tråkiga
skvaller jag hört.

7. Jag tittade just på en Ryan Reynolds video intervjun och han kallade dig "drömmande"
och sade att han gärna skulle vilja jobba med dig.
SV. [Generande skratt] Verkligen?

8. Finns det någon du älskar att arbeta med?
SV: Ryan Reynolds! [Skratt] ... Jag har alltid velat jobba med Benicio del Toro, jag tycker att
han är fantastiskt. Och det finns massor, massor, massor av människor.

Detta är bara ett smakprov på vår intervju med blyga charmiga Pattinson.
Mer överraskningar kommer närmare release dagen för "Little Ashes" intervju'n, där han avslöjar
hur han förberett sig inför hans naken scener som Salvador Dali biopic, där han ser sig själv
i framtiden ... och hur energin är annorlunda i "New Moon".

Källa | www.robert-pattinson.co.uk | Översättare: Jag - länka hit ifall du kopierar!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

I'm listening. Nakenscener?! :o What ever you say ^^ Hehe vet dock inte om man våågar kolla på den. Finns en liten risk för att förstöra min fantasi om han :D

2009-03-28 @ 09:36:42
URL: http://mikkilicious.blogg.se/
Postat av: amanda

ja, håller tummarna ! (:

2009-03-28 @ 10:13:10
URL: http://amandj.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad bra att du skrev denna intervju på svenska =) Det är så svårt att förstå ibland de engelska! Bra :)

2009-03-28 @ 11:13:23
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: evelina

jättebra översättning! :'D

jag kopierar in den här texten på min blogg och skriver att du har översatt den :)

2009-03-28 @ 20:08:26
URL: http://evelinawesterberg.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0