Kellan berättar hur Rob får tjejerna att skrika

OBS! Gammal intervju från 21 mars.

Det var mycket "människokärlek" i rummet då Twilight-stjärnan Kellan Lutz pratade i Ryan
Seacrest radio för att promotea Twilight DVD'n, som gick till försäljning strax efter midnatt.'


- "Rob ligger i topp, men du är faktiskt den snyggaste Cullen" Erkänner Ryan modigt till
Kellan, med risk för att uppröra miljontals med Robert Pattinson fans.


- "Oj, jag måste umgås med människor som dig oftare!" Utropade Kellan, som sedan
(klokt!) fortsatte att dela med sig av några vänliga ord om hans celluloid sibling...

- "Hans accent och hans galna hårfrisyr gör tjejerna tokiga," berättade Kellan för Ryan, innan
han skvallrade om de speciella Rpattz-poserna som han aldrig verkar misslyckas med.

- "Rob's är ganska blyg, och han gör det här, när han verkligen är blyg, eller när någon frågar
honom något, så sänker han sitt huvud ner och tjejerna älskar det!"

- "Och som om detta inte vore nog:" Han är en sån ödmjuk kille," säger Kellan, "och jag är
mycket imponerad av honom."

Vems sida står Du på?
 
Kellan Lutz aka Emmett Cullen eller Robert Pattinson aka Edward Cullen?

Källa | www.robertpattinson.nu | Översättare: Jag - länka hit vid kopiering!


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

oja :) den brittiska e bäst!

2009-03-29 @ 15:01:43
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

helt klart Rob´s sida :D hans osäkerhet är så jävla manlig och underbar!

2009-03-29 @ 15:02:04
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Robert Pattinson's! Fast jag älskar Kellan också, men jag är ett true Rob-fan så:) jag vet att jag tjatar men jag ÄLSKAR din blogg!!;*

2009-03-29 @ 15:02:58
URL: http://ssoofiiaas.devote.se
Postat av: Anonym

Det går ju inte att stå på den enas sida utan att så på den andres också!

Så båda såklart!

2009-03-29 @ 17:34:32
Postat av: Anonym

Det går ju inte att stå på den enas sida utan att så på den andres också!

Så båda såklart!

2009-03-29 @ 17:34:37
Postat av: luby

Robert, underbar. MEn kellan verkar vara en fin person men jag finner honom inte attraktiv eller lika intressant osm robert.

2009-03-30 @ 02:13:02
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: Julia

Emmett/Kellan ofc! Han är så gorgues så jag bara dör

2009-03-31 @ 20:50:46
URL: http://jvhs.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0