Hemlig romans mellan Megan Fox & Rob?


Gissa vem som har besökt Transformers-stjärnan Megan Fox på hennes hotell?

Megan har som bekant bott på Palihouse Hotel i West Hollywood ända sedan uppbrottet från
Brian Austin Green förra månaden.
Enligt vittnen har Twilight-stjärnan och flickfavoriten Robert Pattinson synts två kvällar i rad i
hotellbaren festandes med Megan. Detta ska ha hänt bara några dagar efter att det tog slut mellan
Megan och Brian. Samtidigt så går rykten om att de försöker lappa ihop sitt förhållande... Vad
ska man tro?

(Bli inte arga på mig nu! Den här texten är kopierad rakt av från posh24!
Om jag får säga min åsikt så tror jag inte alls att det är något. Utan att
de bara har träffats som vanliga människor gör!)

Källa | Bild & text: www.posh24.se

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

jag tror inte ens på sånna rykten och de kan lika gärna varit posh24 eller ngn annan hemsida som hittat på allt och jag ger aldrig sånna artiklar uppmärksamhet om inte någon av kändisarna de handlar om sagt eller uttalat sig om det.

2009-03-12 @ 17:15:08
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Anonym

Dessutom är Megan Fox och hennes kille tillsammans igen. Det finns jättemånga nya (några dagar) bilder av dom (Fox och Green) tillsammans.

2009-03-12 @ 18:28:36
Postat av: Tokio Hotel is Music

TH fan? Checka bloggen!

2009-03-12 @ 19:16:44
URL: http://tokiohotelismusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå , först va det Paris nu är det Megan .

jag trodde han skulle välja en mer lugn tjej känslosam , för när han sjunger sina låtar är det ingen som går, I want to party precis..

2009-03-12 @ 20:59:31
Postat av: tess

SVAR TILL "(inget namn)": Detta är bara skvaller och vad har man sagt? Det är inte att lita på för det mesta av det är faktiskt inte sant.



Dessutom har han inte "valt" någon. Det SÄGS bara att han setts spenderat tid med henne på en klubb. Och vad är det mer än att dom kanske bara hängde med varandra?

Och det med Paris, vem har sagt att det var Han som "valde" henne? Jag tror det snarare var tvärtom! =)

2009-03-12 @ 22:32:02
URL: http://rpattinson.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0