Behind the scenes - sjukhuset

 

Det är egentligen sjukt hur skickliga skådespelare är. Jag skulle t.ex. ha grymt svårt med att
spela arg, ledsen eller en kärleksscen när flera personer står och kollar. Jag skulle bara
börja garva. Just för att jag skulle skämmas osv. Kanske just därför som jag själv inte har valt
den inriktningen i mitt liv ;)

När man ser scenen i filmen så är det ju inte alls såhär. Det är ju kameror överallt och det är
sjukt hur bra det blir på film!

Källa | Film: www.robertpattinson.org

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0