Är du ute efter Twilight posters?


I nummer 1 av tidningen Picture Star består den som ni ser
ovan, av enbart Twilightposters - med inslag av Robert Pattinson.
I Tidningen finns det 4 megaposter XXL och resterande 7 poster i XL. Vet tyvärr inte hur stora de
egentligen är och vilka bilder det är som är megastora.

Tidningen finns att köpa på Pressbyrån för 49.50:-
Har ni ingen pressbyrå i närheten så kan ni beställa den här för 58.00:- och då är även porto inräknat.
Det skiljer alltså bara 8:- big deal?

En ganska dyr tidning, men egentligen inte eftersom att den bara består av
posters, MEGAstora dessutom!
I vanliga fall kan väl en poster på Åhlens ligga på runt 50:- och här
får du elva(!) stycken till priset av en. Det kallar jag ett bra köp!

Källa | www.dogirl.blogg.sewww.press-stop.se

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

jaa, de måste vi verkligen! de ganska kompicerat allt, finns olika alternativ för oss. Jag är lite stressad just nu, har lite plugg och så men imorgon kväll kanske vi kan prata?:)

2009-03-19 @ 20:28:15
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet life style

aa :), hm runt tio kanske? halv tio?:)

2009-03-19 @ 20:41:27
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: luby

hej, jag vet att detta är lite off topic kanske! men jag undrar ifall du skulle kunna göra en bloggdesign åt mig, självklart mot ersättning!

mvh

2009-03-19 @ 20:43:25
URL: http://buckwheat.blogg.seeat.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0