"10 Ways to Turn ‘New Moon’ Into an Awesome Movie"

BuddyTV har en artikel kallad "10 sätt att få 'New Moon' till en enormt bra
film" och gissa vem som är rankad i toppen? Jo, visst är det våran fina Rob!

"1. Robert Pattinson
This one is kind of obvious but really important. I'm sure the script has been written in one way or another to give Robert Pattinson plenty of screen time. However, this needs to be done in a way that stays true to the story that Stephenie Meyer told in New Moon. We know that Edward struggles with his existence without Bella and we know he struggles with his decision. Seeing that will be nice but like Bella, it can't go over the top. Seeing Edward/ Robert Pattinson in happier moments is a must. Plus, more Robert Pattinson would make any movie a little bit better."

Klicka för stor bild

Och jag kan inte göra annat än att bara hålla med! Han är ju "mittpunkten"
i hela Twilight. Och jag tror absolut inte jobbet blir sämre i New Moon. Jag
är så förväntansfull!

Källa | Bild & text: http://www.robertpattinsononline.com/

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

vi måste prata :) du är aldrig inne på msn ;)

2009-03-14 @ 00:30:18
URL: http://sweetlifestyle.se

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0