Respektera Rob, det här måste få ett stopp!

De som läser andra twilightsidor eller Rob-sidor vet nog vad jag menar
med när jag säger att det här måste få ett stopp.
Rob blir utsatt, trakasserad överallt, vart han än går. Som jag har skrivit tidigare; fansen vet inte vart gränserna går.
Aftonbladet Klick! skrev att det var tack vare fansen som de fem livvakterna inte kunde skydda Rob när han gick ut från bokaffären mot bilen, det var då han blev påkörd och skadade höften lindrigt (men han mår bra! som Sabina rapporterade i förra inlägget). Det finns nu olika grupper ute på internet; twitter och hemsidor som definitivt inte stödjer detta.
Dessa grupper drivs av väldigt hängivna fans som vet vart gränserna går.

Va fan, Rob kommer kanske lägga av med skådespeleriet om det här fortsätter, vem vet?!

Här kommer informationen från den amerikanska sidan som drivit igång allting,
länkarna till sidorna finns längst ner,

"RESPECT ME är en kampanj för att få alla att RESPEKTERA ROBERT PATTINSON. Nyligen efter allting
med ’twilight’, så har Rob blivit förföljd av paparazzis överallt han går. För några dagar sen så blev han bokstavligen attackerad av galna, vilda fans under hans första inspelningsdag av ’Remember Me’. Han
behövde inte livvakter förut, men nu p.g.a. galna, idiotiska fans så MÅSTE han ha dem. Så, vi är väldigt trötta
och arga på dessa tjejer, media och de fansidor som har publicerat saker om hans PRIVAT
liv och/eller förföljt honom överallt!
Vi vet att han är i strålkastarljuset just nu och att alla vill veta vad han gör eller vart han är,
men det finns alltid sätt att göra det på rätt sätt, och vi vet att det finns så många tjejer i världen
som vill lära känna honom, vara nära honom eller ta bilder med honom, men det finns rätta sätt för det också!
Han är inte ett OBJEKT, han är en mänsklig varelse som BEHÖVER kunna gå, andas, JOBBA eller till
och med röka i fred. Det är så sorgligt att kolla på videos om de störande sakerna i New York när tjejer
omringar honom för att ta bilder med Rob fast de inte får! Det är så OFÖRSKÄMT tjejer! Det är inte att vara
ett RIKTIGT fan! Att se Robs uttryck krossade våra hjärtan och fick och nästan att gråta! Faktiskt!
Så vi valde att starta den här kampanjen mot allting som vi inte tycker är sjyst mot Rob!
Han måste bli respekterad! Du måste respektera hans privatliv!"

http://www.letmesign.com/respectme

http://twitter.com/respectrpattz

Den här bloggen stödjer denna kampanj, vi vill inte ta del av det som skadar Rob.
Så ni som läser som har twitter: följ dem på twitter och visa ditt stöd!
Ni som ännu inte har twitter: visa ditt stöd, skapa twitter och följ gruppen!
Kolla in hemsidan och följ gruppen, det är för Robs bästa!

Bilden tillhör kampanjen, det är en paparazzi bild som de har använt sig av för att visa vad de inte stödjer, och den symboliserar hur Rob troligtvis känner sig inombords!


Källa: www.letmesign.com | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag tycker inte att det är okey att folk stalkar Pattinson och får honom att bli påkörd, allt det där är för mycket och jag lider med honom, men den där kampanjen får honom bara att verka som en liten barnrumpa. Dom knäppa fansen kommer inte att bli friska för att dom ser den:( dom kommer antagligen att lägga den på sin blogg! Så vad jag menar är att jag vill att saker ska förändras, men med det menar jag att jag skulle hålla mig borta om jag såg honom någon gång, men jag tänker verkligen inte få honom att se ut som en person som inte kan ta hand om sig själv!

2009-06-19 @ 18:41:09
Postat av: Charlie

Och jag försökte verkligen INTE säga att NI är crazy people när jag sa att folk lägger upp den på sin blogg!

2009-06-19 @ 18:42:52
Postat av: Johanna

vilket bra inlägg verkligen riktigt bra skrivet

2009-06-20 @ 14:44:42
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0