Skriva brev till Rob

"Robert Pattinson älskar att gå brev från fans och gillar att ta sig tiden att svara.

Rob sa till LA Times: "Jag går igenom dem själv, men jag tror att jag kanske får de censurerade, för jag väntar alltid på att få det som säger ´Jag vet var du bor och jag ska döda dig!´"

Han kan vara väldigt upptagen och ha tusentals brev att gå igenom men fans har fått svar månader senare.

Ett lyckligt fan berättade för pattinsononline: ´Jag väntade för hans svar i månader men det var värt det. Det är verkligen otroligt att Rob tar tid från hans fulla schema för att svara på fans personligen och jag älskar honom för det! Detta visar tydligt hans kärlek för sina fans. Tack så mycket, Rob!´"

Detta är adressen om du vill skriva till Rob:
Robert Pattinson
c/o Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor, 28-29
Haymarket
London
SW1Y 4SP
England



Källa: Twifans | Översatt av Sabina - Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Charlie

http://www.celebuzz.com/mike-welch-talks-new-moon-s114961/



han nämner Robert, och hur han har lärt Mike att skriva låttexter.

2009-07-03 @ 19:09:19
Postat av: Anonym

har du skrivit till honom ?

jag vet inte vad ja ska skriva :s

2009-07-04 @ 12:35:30
URL: http://flickanavjanuari.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0