Åker bort

I morgon (fredag) åker jag på festival och är hemifrån till på söndag. Om det är så att jag har tid och att det hänt något som är värt att uppdatera bloggen för, så kommer jag skriva då. Annars gör jag inte det. Och sen åker jag till Skottland på måndag och stannar till fredagen den sista juli. Alltså är jag bara i Skottland i fem dagar. Förhoppningsvis har det i alla fall hänt något tills dess, så att jag kan uppdatera så fort jag kommer hem.

Jag ville i alla fall att ni skulle veta hur det kommer se ut framöver: jag kommer tillbaka fredagen den 31 juli! Så länge håller Patricia ställninganra här.

Ha det fint så länge!

/Sabina

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar din blogg! :)

.. Och Robert Pattinson ofc :D

2009-07-23 @ 16:36:58
URL: http://annawang.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0