åker bort, #2

jag vet att det inte varade länge, men imorgon så åker jag (patricia) till Bulgarienoch kommer hem den sista Juli, precis som Sabina.  När jag väl fick visat intresse som vikarie hade jag ingen aning att båda ägarna (Helen och Sabina) skulle åka bort. Jag trodde helt enkelt att jag skulle vikariera för Helen. Jag har stora skuldkänslor över att jag inte visste detta, och det är med stor ångest som jag måste meddela att tills dess att Jag, Helen eller Sabina kommer hem, så kommer rpattinson att ta semester. Jag hoppas att ni förstår att detta missförstånd inte var meningen att hända, och att ni kan överse detta.för dett var aldrig meningen att just detta skulle hända.

På återseende!

/ Patricia.


Kommentarer
Postat av: Tazzi

jag kan skriva för er! jag är superseriös, och väldigt intresserad av Rp.

skulle vara väldigt kul. får jag? =)

2009-07-24 @ 20:35:44
URL: http://tazzi.blogg.se/
Postat av: Tazzi

fast det förstås, ni kanske redan åkt. då kan jag ju inte logga in på bloggen. synd :(

2009-07-24 @ 20:40:10
URL: http://tazzi.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0