VAR MED I NEW MOON


Den officiella sidan för Twilight har nu uppdaterat med en tävling. Och inte vilken tävling som helst, man kan vinna en resa dit och få chansen till att faktiskt vara med i New Moon. Ja! Du läste rätt!

För att anmäla sig ska man spela in en video där man berättar varför just Du ska få vara med i New Moon. Videon ska vara ca 1 minut och inne senast 20 Mars!

För att läsa mer och anmäla dig, tryck här!

Är det inte helt otroligt? En okänd människa kan få vara med i en kommande succéfilm! Även fast det "bara" skulle vara som statist (vilket jag tror det är) så skulle det fortfarande vara en resa och en erfarenhet. Som ett plus i kanten skulle man också träffa kändisar!

Ni som skickar in videos till tävlingen får gärna skicka dem till mig med, så kan jag lägga upp dem här! Så kan vi starta en tävling här och ni får rösta vem Ni tycker ska vinna!? =)
Skicka bidraget till [email protected]

Källa | Bild & text: www.thetwilightmovie.com


Kommentarer
Postat av: Luby

jag skulle aldrig våga. hahaha så sjukt kass på engelska!:D

2009-02-27 @ 19:49:23
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0