Rob för manlig för modellvärlden

"Twilight"-stjärnan Rob Pattinson hade kunnat bli fotomodell istället för filmstjärna - men drömmen gick i kras när han som 16-åring började se allt för manlig ut. 

Den idag 22-årige britten berättar för tidningen Closer att han arbetade som modell redan vid 12-års ålder, men att hans drömmar om en karriär i branschen tog slut bara fyra år senare.  


- I början var jag ganska lång och såg ut som en tjej, så jag fick många jobb eftersom det var under en period då det var coolt att ha den androgyna stilen. Sen antar jag att jag blev för manlig och jag fick inga fler jobberbjudanden. Jag hade den mest misslyckade modellkarriären någonsin, säger Rob.

 



Källa | Bild. www.google.se  | Text: www.msn.se

Kommentarer
Postat av: Waitsh

sv: Jag vet :P

2009-02-24 @ 22:11:33
URL: http://waitsh.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Rob är i alla fall grymt snygg i dagsläget-- med eller utan modellkvalitéer ;)

Like you blog!

2009-02-24 @ 22:15:04
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar:Dom är nog ganska normala, lite större skulle jag säga, men dom funkar ju bra att spänna åt i alla banden :)

2009-02-25 @ 10:11:09
URL: http://johannagelinder.se

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0