Snart finns Rob's bok ute!

Om ni inte redan visste det så har det gjorts en bok Om Rob (det är alltså Inte han som skrivit den!)
Den heter "The Robert Pattinson Album" och där finns all info om honom, från hans barndom då han var en skådespelare på amatörnivå till att han Nu är en utav de hetaste hunkarna i världen! Boken består även av 75 st färgglada bilder, så vi har något att dräggla över också!

Boken har ett realesedatum i USA och Kanada, dock vet jag ännu inte det exakta datumet men det ska äga rum om en, två veckor! När boken kommer till Sverige och OM den gör det, återstår att se!

Orkar du inte vänta? Beställ den här!

The Robert Pattinson Album
by Paul Stenning

 
Fram- & baksida


Källa | Bild: www.amazon.com Text: www.robertpattinson.nu | Översättare: Jag


Kommentarer
Postat av: Micaela

Åh! Jag HOPPAS att den kommer i Sverige. Då ska jag lätt köpa den!!!!! :D

2009-02-21 @ 20:07:09
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Millan

DEN MÅSTE JAG KÖPA! :D

2009-02-22 @ 15:08:37
URL: http://oasislove.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0