Robert avslöjar: "Sån är min drömtjej"

Tusentals tjejer undrar hur de ska göra för att få Rob Pattinson
fall. Och här kommer en ledtråd - han vill ha en lite galen flickvän. 


Med sin roll i nya vampyrfilmen "Twilight" har Rob snabbt blivit en flickfavorit av rang. Och i en färsk intervju med
tidningen Closer gör han äntligen sina fans till lags och avslöjar vilken typ av tjejer han brukar falla för:

- Det som jag finner attraktivt ångrar jag alltid sedan. Jag har alltid gillat när kvinnor är lite galna
och när de är riktigt, riktigt starka. Och det är den värsta sorten - vansinniga, starka kvinnor.  

 

Passar du in på beskrivningen? Ja, då har du kanske en liten chans att charma
den 22-årige britten. Han är nämligen väldigt singel och berättade nyligen att det
verkar som att "ingen vill vara ihop" med honom.

Källa | Bild & text:
www.msn.se


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

Ja men verkligen :D de känns jobbigt att bråka över internet så skönt att vi har avklarat den delen haha :)

Jaa verkligen, ser fram imot de!

Nej jag har läst ettan och tvåan, väntar med tran och fyran tills new moon kommit på bio dudå?:)

2009-02-22 @ 20:50:34
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

ja tänkte göra så men jag kunde inte vänta med New moon :D haha :D jag har ju alla böckerna, eftersom jag har boxen. åh, vet inte om jag ska läsa vidare :) de är så fantastiskt bra men samtidigt kommer de kännas konstigt se new moon om man även läst eclipse, de är som om man väntar på meeer. Iaf, grejen är ju den att man ständigt råkar läsa saker om böckerna, jag vet redan en del som händer, kompisar som snackat om de och hemsidor jag råkat läst på, så de är de som e tråkigt med att vänta.

2009-02-22 @ 21:16:22
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0