Rob i American Idol

Igår kvälls avsnitt av American Idol, nämde Randy Jackson (en i juryn) Robert
Pattinson som en jämförelse till Adam Lambert (tävlande). På ett positivt sätt såklart!

Jag kollade upp Adam på youtube för att höra om han verkligen VAR så lik Rob. Och
för att vara ärlig har hör jag ingen likhet alls. Kanske i och med att dom inte sjunger
samma typ av musik, men jag är ju heller ingen sångexpert! ;)

Adam Lambert - Dust in the Wind


Vad säger ni?

Källa | Film: www.youtube.com | Text: www.robertpattinsononline.se | Översättare: Jag

Kommentarer
Postat av: Char

... EH? Robert Pattinson är mer lik Beyonce än den där snubben.

2009-02-26 @ 12:45:00
Postat av: Julia

HAHAHA dom är ju inte lika alls! ;P

2009-02-26 @ 16:18:55
URL: http://jullantellstrom.blogg.se/
Postat av: Luby

kommentaren är uppenbarligen inte syftat iom detta uppträdande, kan hända att han menade en helt annat låt.

2009-02-26 @ 23:06:40
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: Luby

dock tycker jag denna snubben sjuker jsukt kasst, han är kass teknik som attan. robert däremot låter som en ung bob dylan! mmm <3

2009-02-26 @ 23:07:46
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0