Fansen hotar med självmord

Rob Pattinson påstår själv att han har svårt att hitta kärleken, men
var han än går står tjejer på kö bara för att få sig en glimt av honom. 

I nya numret av Rolling Stone berättar "Twilight"-stjärnan exakt
hur långthans fans är beredda att gå för att komma honom nära.  

- "Twilight" är en metafor för kyskhetens dygd, men det har fått motsatt verkan. Jag får brev med
hälsningar som "Jag tar livet av mig om du inte går och ser 'High School Musical 2' med mig".  


För att ytterligare beskriva hysterin berättar Rob om det allra konstigaste han fått höra från sina
beundrare:  

- Nyligen var det en mamma som räckte över sitt barn till mig och sa "Snälla, kan du bita honom i huvudet?"



Källa | Bild & text: www.msn.se


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0