Pattinson vill ta på sina motspelerskor

Robert Pattinson är inte en av dem som drar sig för att spela in intima scener med sina
motspelerskor. Tvärtom är det någonting som skådishunken gärna skulle vilja göra mer av.  



Den 22-åriga stjärnan, som nyligen avslöjade att han känt ett stark band till kollegan Kristen Stewart
under inspelningen av filmen "Twilight", berättar för tidningen You Magazine om sin syn på det hela. 

- Det finns definitivt någonting speciellt i elementet beröring. Det är väldigt få gånger när man skådespelar som man faktiskt får chansen att röra vid någon, speciellt i modern film på grund av sättet filminspelningen är arrangerad.  

- Jag antar att det verkligen blir en annan sak om man fysiskt håller i den andra skådespelaren - det gör situationen väldigt annorlunda.


Jag tror mitt nya drömjobb är skådespelare! ;) Eller vad säger ni?

Källa | Bild & text: www.msn.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vsg, hur har din dag varit? :)

2009-02-22 @ 20:05:36
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: luby

hahahah jag också!

2009-02-23 @ 00:20:48
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0