Till er som kommenterat

Den kommer att sändas på datorn, och jag tror redan att det mesta från galan redan är utlagt på youtube eftersom den sändes natten till måndag... Jag kommer att kliva upp vid midnatt för att leta reda på länkar så att de som vill se kan se den. Men enligt tidsskillnaderna kommer inte galan börjas sändas förräns vid 5 imorron bitti... men det kan vara felberäknat också... bättre att vara väl förberedd....

Jag har inga länkar själv just nu, det är min kompis som har dem och
vi ska  tillsammans leta reda på de som kommer att sända!


Men om ni  missar galan så kommer all information att finnas här imorgon, om vi hittar en bra live-streaming-kanal, och det tror jag att vi gör!


Kommentarer
Postat av: Team Switerzerland

Tack så jätte mycket Helan! Verkligen jätte snällt ^^. Hälsa din kompis också ^^.

Jag ska stanna uppe till 5 tror jag så jag kommer titta in här stup i kvarten för att se om ni har länken xD

2009-08-10 @ 22:34:14
Postat av: Dolly

härlig header bild..

2009-08-10 @ 23:35:45
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0