Teen Choice Awards

Tack och lov att det fortfarande är sommarlov!

Som jag skrev i förrförra inlägget så kommer troligtvis TCA sändas inatt, via webben och
på kanalen Fox om man har den (här är jag inberäknad, men kommer att kolla på datorn)

Så jag tänkte bara säga till er att nu går jag och lägger mig för att jag kommer att sitta
uppe halva natten och kolla på TCA, och uppdatera er vad som händer så mycket jag kan.
Så om det finns fler av er läsare som ska kolla på det så kommentera :D

Godnatt allesammans och håll tummarna att det sänds på rätt länkar.
Jag kommer att länka till den sidan jag kommer att kolla på så fort jag vet att den fungerar! :)

//Helen

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken tid kommer den visas på datorn? Kommer man kunna titta på den i morgon på datan efter att galan har varit?

2009-08-10 @ 20:43:28
Postat av: Team Switerzerland

Jag ska självklart titta! ^^

Men jag vet bara inte var! Jag har inte FOX så jag måste titta på datorn, men jag har ingen aning om var...!!

Vet någon var man kan se det?

2009-08-10 @ 20:54:21
Postat av: Team Switerzerland

VAR KAN MAN SE DEN?!!

2009-08-10 @ 20:55:52

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0