Tävlingen!

Så, nu har vi fått svar av vår sponsor, så nu kan jag dra igång tävlingen!
Det ser ni fram emot va?

Det är Discshop som sponsrar oss med 3st underbara posters som ni har chansen att vinna!

1                                                           2                                                              3

Det ni behöver göra är att gnugga geniknölarna och skriva en liten dikt, eller en kortare text, om Rob.
Det låter lika enkelt som det är, jag lovar! Använd bara fantasin.
Du får endast tävla en gång!

Den kan vara på Svenska eller Engelska

Det enda som ni behöver tänka på när ni skriver det här, är att följande ord måste vara med:
Ett ord, minst, ur varje kategori!

- Robert Pattinson-
[Eller något av hans smeknamn; Rob, SpunkRansom, RPattz, Robert, Pattinson o.s.v.]
- Grön-
[eller Grönt]
(Edwards ögonfärg innan han ändrades...)
- Musik-
[sång, gitarr, noter, vad som helst kopplat till ordet musik]

Mejla sedan in ditt bidrag till vår mejl:
[email protected]
 Och rangordna postrarna i den ordningen som du vill ha dem om du blir topp 3.
Exempel:
1. poster 1
2. poster 2
3. poster 3

Jag ger er för tillfället två veckor på er att delta i tävlingen, kan hända att
jag kanske lägger på lite mer tid, men vi får se.
Två veckor!

Deadline är Fredagen den 28 augusti,
så kommer resultatet komma någon gång under helgen eller på måndagen!

Lycka till!
/Helen


Kommentarer
Postat av: TTS - Julia

Snygga posters! Ska fundera på en dikt ;D

2009-08-13 @ 16:32:49
URL: http://www.thetwilightsaga.se
Postat av: J

Jag undrar om dikten måste var om just Rob - kan den vara om Edward?

2009-08-13 @ 19:09:37
Postat av: www.robpattz.blogg.se

superbra tävling tycker jag:)

jag undrar samma sak som J.

Kam man skriva om Edward istället för Robert pattinson?



kram

2009-08-17 @ 08:37:00
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: Karoline

nu har jag skrivit en :) jätte roligt med tävlingar tycker jag,ha så ofta som möjligt :D

lycka till allihop!!

2009-08-17 @ 23:48:04
Postat av: Wilma

ÅÅÅ jag är med !!:D

Underbar tävling

2009-08-26 @ 15:10:37
URL: http://twifans.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0