Och vinnarna är...!

Här är resultatet som många av er har väntat på!
Vilka som vann tävlingen :)

Efter ett par beslut och många överväganden så har jag kommit fram till tre vinnare och jag har nu fått svar av dem med deras adresser och sånt, samt att få tillåtelse att lägga ut deras 'dikter/texter' här på bloggen så att ni kan få läsa dem.

På första plats kom Louise och hennes förstaval av poster var den på Edward Cullen.

Rob, du underbara sköna.
Jag vill se dig som Edward,
Glittrande i det gröna.
Jag vill vara som Bella,
Ha dig vid min sida.
Känna vinden mot mitt ansikte när jag på din marmorrygg ute i skogen rida.
Jag vill att min blod ska sjunga till dig.
Jag vill att du skriver en vacker vaggvisa åt mig.
Jag vill att du ska vara min och jag ska vara din!
 

På andra plats kom Elin, hennes val av poster var New Moon.

Her friends they think it’s a school girl crush;
her life is all about him, make her want to sing.
Music in her eras, to school in a rush,
 green bag over shoulder, hear how the bells starts to ring.
The locker pops up, and what does she see?
On top of everything else, a picture of him,
why oh god, go down on your knee?
I want you, Mr Pattinson, yesterday is already dim.

På tredje plats kom Isabella och som tur var hade hon en helt annan poster som förstaval, ren tur!

The piano sounds, your footsteps does not.
A soft melody is played, you take my hand and pray.
My thoughs starts to wander, are you the one I wan’t?
Green grass and broken benches, they just fly past us.
The road is just getting longer, you getting closer.
”Darling” and you say my name, hugging me closely.
I close my eyes, interrupted in my thoughs.
Thinking of what he’d said, my feelings getting stronger.
I say his name, out loud as he’d begged; “Rob”.
A quiet moment, he and I, me and him.
We belong, you’re right for me.
interrupted again by the alarmclock, who says it’s time for school.
My day becomes perfect, and so are you


De här tre texterna vann dels för att de hade så pass mycket flyt i språket och
för att det helt enkelt var väldigt bra texter. De stod ut lite från de andra också!
Tack för era bidrag och jag hoppas att ni är med nästa gång vi har en tävling! :D

//Helen


Kommentarer
Postat av: wilma

Aa nej synd att man inte vann. Men nar man laser Dom har texterna sa forstar man varfor Dom vann !!:D



GRATTIS till we !:D

2009-08-30 @ 11:33:16
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: Louise

JAA!! JAG VANN! SHIT!! OME! Sånt har aldrig hänt mig förut!!! JAJAJAJAJAJA!!!

2009-08-30 @ 11:40:09
Postat av: dennis

otippat att du bara valde tjej fans :(

2009-08-30 @ 14:59:02
URL: http://rrobertpattinson.blogg.se/
Postat av: www.robpattz.blogg.se

Bra dikter dom hade:)

2009-08-30 @ 18:53:15
URL: http://r
Postat av: www.robpattz.blogg.se

Bra dikter dom hade:)

2009-08-30 @ 18:53:29
URL: http://robpattz.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0