Max 20 minuter, tack vare twitter!


"Twilight stjärnan Robert Pattinson finner det sig svårt med all uppståndelse efter det hårda arbetet,
att han aldrig stannar på samma ställe i mer än 20 minuter. Det menas med att Robert blir
överrumplad vart han än går av skrikande tjejer, speciellt efter att den senaste trenden
Twitter blivit allt mer populärt."

Det här är ett sammansatt utdrag ur intervjun som Daily Record gjort med Rob alldeles nyligen.
Att han inte kan stanna i mer än tjugo minuter på ett ställe är hemskt!

"Jag kan inte komma ihåg hur mitt normala liv var.
På grund av internet och Twitter så blir det fort en stor folksamling om man
är på ett ställe i mer än en halvtimma. Jag har lärt mig att inte
stanna på samma ställe än i 20 minuter.”


Källa | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0