Letar sidor och uppdaterar

So sorry, sömntutan är äntligen vaken!

Menmen...ger mig nu igång att leta sidor med min kompis, vi verkar ha hittat en som kommer att fungera. Kommer  att uppdatera i det här inlägget!

Update 1: http://pages.tvunetworks.com/downloads/player.html# är sidan som fungerar för
oss båda, och du kan använda den vid nåt annat tillfälle också. Mitt virusskydd sa ingenting när jag laddade ner den och jag har ett rätt så avancerat också, inget att oroa sig över. Spara ner filen när du laddar ner den, gå in där du sparade den och öppna mappen. Sen söker du bara på FOX i sökfältet så klickar du på den där det baar står FOX. så är det klart!

2: Det börjar nu!

3: Inledningen var Mellan the jonas brothers och obama, riktigt bra gjort! Och efter en introduktion av alla som gästar galan uppträder även The jonas brothers! (alla bilder kommer senare när galan är slut, det tar för lång tid annars)

4: choice tv actor and actress....ingen från twilight då det är en film
(gick till två från gossip girl)

5: Väntar med att uppdatera tills det kommer Twilight/Rob relaterade saker

6: Twilight kommer snart sa de nyss... jag är beredd! (reklam nu)

7: Choice fresh faces kommer alldeles strax, har för mig att twilight är med i den kategorin!

8: choice fresh face male and female: ashley greene, nikki reed, taylor lautner är nominerade.
Taylor Lautner och Ashley Greene vann priset!

9: choice hotties male and female: robert pattinson och megan fox

10: det tar lång tid innan twilight kommer, massor med andra priser delas ut och musikuppträdanden. Håll ut de kommer! :D

11: paramore vann choice rock artist

12: Josh Jomell presenterar vilka priser twilight vann
11 priser!
choice movie drama
choice movie soundtrack
choice movie liplock
choice actor drama male-Robert Pattinson
choice actor fresh face male- Taylor Lautner
choice actor drama female- Kristen Stewart
choice actor fresh face female- Ashley Greene
choice male hottie- Robert Pattinson
choice movie villain- Cam Gigandet
choice movie rumble- Robert Pattinson & Cam Gigandet
choice movie romance

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0