"I need, I need you to bite me!"

Rob berättar lite hur fansen har reagerat på hans nya stjärnstatus, hur han har hanterat det m.m.
Han bjuder mycket på sig själv ganska mycket i det här klippet vilket gör det hela ännu mer roligare.
En liten tjej hade tydligen kommit fram till honom och verkligen bett om att Rob skulle
bita henna, och hon var väl inte mer än 7 år eller nåt sådant. Han berättar även om hur han var
efter att han hade gjort auditionen för Edward, då han hade läst alla
böcker och om vad han skrev i sitt mejl till Catherine.
Kolla på klippet, det bjuder på många skratt.


Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan!



Checka min Twilight-fanfic på min blogg: http://anonymahistorier.blogg.se/ . Absolut provläsbar.



Ha en fortsatt bra dag!

2009-08-07 @ 20:46:59
URL: http://anonymahistorier.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag mpste bara säga att jag gillar din blogg skarpt! :D Den är snygg, ser inte ... larvig ut, tan progessionell och skitsnygg! Dessutom gillar jag att det är BARA en "Rob-blogg" :) Finns inte så många sådanan... inte svenska ialla falll.. vad jag vet ;P



Aja... Men du! Du är mer än välkommen att titta in till min just startad blogg, för typ 4 dagar sen. Där publiicerar jag texter jag skrivit, så som noveller, sagor, sinkter, sonetts m.m :) JAg har ju skrivit första kapitlen på en Fan-Fic! :) Så kom och läs ochtyck till! :)

2009-08-08 @ 11:02:48
URL: http://tellstales.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0