How To Be släpps i Tyskland

Jag tror att de flesta av er har hört, kanske till och med sett, en av Robs filmer som heter 'How To Be' .
Den handlar om killen Art som lider av en sorts depression som han hamnade i efter att hans
flickvän gjort slut med honom, och som nu har beslutat sig för att ta tag i sitt liv.
Den släpptes den 18 maj iår i Storbrittanien och sedan i USA, därefter har den släppts bl.a. i Frankrike, Brasilien och Kanada samt några fler länder (tyvärr inte i Sverige). Nu närmar sig releasedatumet för DVD-släppningen i Tyskland med  stormsteg, dels för att Rob är med i filmen och dels för att den har fått rätt så goda recensioner.

Men det som skiljer How To Be-Storbrittanien från How To Be-Tyskland är att tyskarna har dubbat filmen
samt bytt framsida på dvdn. De som har rättigheterna till DVDn i tyskland har även gjort så att man
kan välja bland språken, antingen engelska eller tyska i det här fallet.

Källa och Källa

Kommentarer
Postat av: Karin

Kommer How to be inte att släppas i Sverige överhuvetaget eller kommer man kunna köpa den på internet???

2009-08-09 @ 13:11:01
Postat av: Team Switerzerland

När släpps den i Sverige då? Måste verkligen se den ^^.

2009-08-09 @ 14:23:09
Postat av: jennie

Oj förlåt jag råkade skicka en utan text! (en kommentar alltså!) Men jag har faktiskt läst din blogg ett tag nu, så du finns redan på min bloggkoll :D Kul att du tänkte lägga till mig

2009-08-09 @ 16:23:37
URL: http://solstollan.blogspot.com
Postat av: Malin

Sv; Ja det var ett tag sen. Har inte vart inne på msn på ett tag heller. Ja jag följer ju rpattinson så jag läser alla era inlägg :P kram

2009-08-09 @ 17:38:15
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0