Förlåt för hitills dålig uppdatering

Update: Allt fler och fler sidor har lagt till i sina inlägg om TCA att den inte kommer att sändas på fox förrns imorgon! Håll tummarna!

Precis som rubriken säger så ber jag om ursäkt för att det inte blivit någon uppdatering alls hitills idag, självklart kommer att det bli mer efter det här inlägget.
Men jag har suttit fast vid datorn och verkligen försökt att reda ut djungeln med TCA (Teen Choice Awards) som vi inte skrivit någonting om, tyvärr. Men all information om när det skulle  sändas i Sverige, vilken tidsskillnad och allt gjorde det bara rörigt.

Enligt de uppgifter som jag lyckas få fram skulle det sändas runt kl5 på morgonen imorgon (Tisdag) på den amerikanska kanalen Fox, och även via live-streamingar på internet. Men nu har det kommit ut bilder från galan, resultat över vad Twilight och Robert vann, videos och massor med grejer som gör så att jag börjar tvivla om det sändes imorse istället för imorgon.
Om någon av er läsare vet något mer om det så kommentera gärna så kan vi kanske reda ut detta!

Även om jag har s.k. tillgång att dela med mig av videosarna och bilderna och resultaten vill jag inte göra det än, inte förrns imorron helst, utifall att det sänds imorron och att det bara är förinspelat.... Hoppas att ni har överseende med detta, men jag tror att det finns läsare som verkligen vill se galan, så som jag själv, och vill inte förstöra spänningen.
men imorgon lovar jag att det kommer ett långt inlägg med information om galan, videos, bilder, rubbet!

//Helen

Kommentarer
Postat av: TwIda

Tjenare. vet du vad.. jag säger det till Julia så hon har din adress när tiden är kommen!

2009-08-10 @ 15:41:56
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0