Det kommer alltid saker imellan...

Förlåt.
Jag har skrivit för  några veckor sen, har jag för mig att uppdateringarna
här på rpattinson ska bli bättre än de har varit!
Jag är en sån människa  som håller sina löften, men tyvärr har det kommit saker imellan så att jag inte har kunnat uppdatera så som jag gjorde t.ex. förra veckan.
Om ni ville veta så går jag i skola på dagarna, kommer hem vid middagstid och
jag måste faktiskt umgås med dem också, tyvärr inte bara uppdatera er med det senaste om Rob.
Glöm inte att familjen går före datorn och allting annat.

Att det inte har blivit  någon uppdatering från mitt håll de två (eller tre?) senaste dagarna är för att jag har börjat i en helt ny skola, och jag känner att jag måste komma in i rutinerna först innan jag fokuserar på bloggen ordentligt igen. Men för det ska ni inte bli utan uppdateringar! Självklart uppdaterar jag när jag får tid, detsamma gäller Sabina. För min del så kommer uppdateringarna komma på kävllen (efter klockan 6 ungefär) då jag inte har tid att uppdatera innan.

Jag hoppas att ni har överseende med detta, men uppdateringar kommer ni att få!

//Helen

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0