Dagens Citat


Dagens av: Edward Cullen- Breaking Dawn

"Svensexor är för de som är ledsna över att se det sista av sina 'fria' dagar.
Jag kan inte vara mer uppspelt över att snart ha mina bakom mig,
så det är egentligen ingen vits med det."

OBS! Då jag bara har Breaking Dawn på engelska och inte på svenska så kan jag inte
få den svenska översättningen som det är i boken, därför har jag själv översatt så gott jag kunnat.

Källa | Översättning och Bildredigering: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0