Checka in månadens OKEJ!

Tack var en läsare kan vi tipsa om att Rob finns med i månadens OKEJ.

De frågar lite om Little Ashes och New Moon. De pratar också om att han vill göra soundtrack till New Moon: Jag vet att du håller på med musik, kommer du göra några låtar till New Moon-soundtracket? -Jag håller på att förhandla om att göra soundtrack till en annan film. Jag kan inte säga vad det är för film ännu men jag vill verkligen, verkligen göra det

Både 'Little Ashes' och 'New Moon' nämns i artikeln. Eftersom Rob var med på 'Twilight'soundtracket så nämns frågan om han ska vara med på 'New Moon's.
Ett utdrag ur artikeln
Q: Jag vet att du håller på med musik, kommer du göra några låtar till New Moon?
A: Jag håller på att förhandla om att göra soundtrack till en annan film. Jag kan inte säga vad det
är för film ännu men jag vill verkligen, verkligen göra det
_________________
Q:Dali blev ju känd för sin mustasch och du har blivit lite känd för ditt hår, har du tänkt på det?
A:Haha, jag har inte tänkt på det, men det är ju roligt. Jag hoppas att
jag inte blir ihågkommen för det resten av livet!


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0