10 killar som vi vill ha

"uk.eonline.com har utnämt de 10 killar som vi vill ha, och självklart förstår ni väl att den måste
innehålla den och den enda Mr Robert Pattinson som spelar vår favorit Edward Cullen.

Vampyren som alla vill ha
Rubriken ovan är ett faktum, om det ens är ett, att linjen som separerar
Robert Pattinson och hans Twlight-alter ego åt har blivit undanskyfflad av
besatta fans av den populära sagan. Men ändå; kan du skylla på dem?"

Källa | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag håller fullständigt med! :) Jag har en ny rörlig head på min blogg! Skulle bli jätte glad om du bara ville titta på den snabbt! Tack ;) www.roblover.blogg.se

2009-08-22 @ 02:01:07
URL: http://roblover.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0