Entertainment Weekly ...

"Entertainment Weekly pratade med Bobby Long om 'privilegierna' om att vara vän med Robert Pattinson och den media-uppmärksamhet han har fått sen Rob framförde hans (och Marcus Fosters) sång 'Let Me Sign' på soundtracket. Han har sedan dess fått mycket uppmärksamhet och mer fans, men inte som Rob:

'Rob får 99 miljon procent mer [uppmärksamhet av fansen],' erkänner Long, 'men det är fortfarande galet. Han och jag gick på premiären i London tillsammans, och han blev helt anfallen åt höger och vänster. För mig, är det tydligt [att fansen tycker om mig] men inte lika extremt, men det är fortfarande häpnadsväckande att se. Och ni vet,' lägger han till med ett skratt, 'det fanns gratis öl överallt, så vi blev rätt så fulla och jag fortsatte tracka killen från Superbad, McLovin´. Han var väldigt snäll måste jag säga!"

Trevligt att Robs framgång gynnar fler än bara han själv tycker jag!



Källa: http://www.robert-pattinson.co.uk/ | Översättning: Helen -Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0