Robert's "dåliga" sidor

Robert Pattinson har medgett att han och Edward Cullen delar sina dåliga sidor.

"Det finns inte så många likheter, men jag tror att jag är
ganska lika i hans (Edward Cullen's) dåliga sidor." Säger Rob till GirlWalker.

"Jag menar jag är ganska positiv och lite av en enstöring men hans goda sidor
har jag inte, jag är trevlig men inte på samma nivå som Edward."



Vi tycker att Rob är lite hård mot sig själv.
Han är alltid trevlig i intervjuer och verkar alltid ha tid för sina fans.
Dessutom är han bara en av dem få skådespelare som faktiskt svarar på beundrarbrev!

Källa | www.myparkmag.co.uk | Översättare: Jag - länka hit vid kopiering!

Kommentarer
Postat av: Jeanette aka Nettan

sv: Ja gud jag man kan ju altid drömma :)

tack föresten för din kommentar om min "konst utveckling" :)



Jag tycker också han är lite hård mot sig själv, tycker han verkar vara en väldigt trevlig kille :D



2009-04-01 @ 17:48:03
URL: http://jeanettesart.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du skrivit ett brev till honom ? :)

2009-04-01 @ 20:58:10
URL: http://edwestwick.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag har idag skickat brev till han

2009-04-03 @ 20:30:27
URL: http://hemlighetenhanna.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0