Robert faller för fel tjejer

Rob har aldrig funnit kärleken lätt.

Rob berättade för Glamour Magazine: "Jag hade väldigt otur med tjejerna (i High
School)"
- "Dem som jag gillade hatade mig och dem som gillade mig var inte min typ.  Men
det är något som jag fortfarande får uppleva, jag gillar tjejer som jag inte borde gilla.

- "Men jag lär mig och nu tar jag mig tid innan jag låtar tjejen få veta."



Rob tycker att Twilight är en berättelse för yngre tjejer.

Han lägger till: "Det är så konstigt och roligt. Efter att jag läst böckerna har jag frågat
mig själv varför kvinnor uppträder så där, varför uppför desig så, speciellt yngre tjejer.
De förvandlas till galningar när det gäller killar. Jag gillar normala/vanliga tjejer som
inte låtsas vara någon annan utan är sig själv."

Källa | www.myparkmag.co.uk | Översättare: Jag - länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: linnea

Jösses vilken snygg header ni har ;) Han är ju mumma den människan.

2009-04-06 @ 16:20:53
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: SOFIA

har skickat ett mail till dig om bloggdesign, det tog ett tag för först skickade jag till [email protected](glömde blogg haha) sen till den rätta typ 3 ggr och sen såg jag att man skulle skicka till rpattinson hahaha:P

2009-04-06 @ 17:23:22
URL: http://twilightsofia.blogg.se/
Postat av: Frida

Gulligt!

2009-04-06 @ 19:24:25
URL: http://fridafabulous.se

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0