New Moon Cast. avslöjar Edward-scener

För er som undrar hur vi får se mer av Rob/Edward i New Moon, och fortfarande är trogna att hålla
fast vid boken, ges det här ut ledtrådar från en intervju med In Touch Magazine som gjordes nyligen.

Ashley Greene och Edi Gathegi bekräftar att det kommer att vara mer av Rob's karaktär Edward i
New Moon - för fansen. Den största överraskningen är "flittering image" som är hans röst i boken.

"Om du tror att han inte kommer att  vara med så mycket i filmen, så kommer
du bli positivt överraskad" säger Edi Gathegi, som själv spelar vampyr - Laurent.
Ashley Greene, som spelar Edwards syster, "såklart dem kastar in honom i
fler scener!" berättar hon för In Touch.

"Han kommer in som en 'flittering image' och berättar för Bella att inte göra något hänsynslöst, han
är med ibörjan i skolan, på festen, när han säger hej då till Bella och i Italien också, så hans fans
kommer att få mycket!" säger dem till In Touch.



Så där har ni, ni som oroat er för att inte Rob kommer vara med så mycket i filmen! Det var ju mycket bra
nyheter!
Jag har själv inte läst boken, vill inte bli "besviken" att vissa scener kanske inte kom med som jag
hoppats på, så jag har läser böckerna efter filmerna - vilket många tycker är helt galet! Och den
största frågan kanske är, hur kan jag hålla mig? Jag läser om och ser Twilight om Och om igen,
driver den här bloggen och gottar i mig annat om Rob!

Är det någon mer som kör på min teknik? Eller är jag helt ensam om att vara tokig? ;)

Källa | www.robert-pattinson.co.uk | Översättare: Jag - länka hit vid kopiering! VIKTIGT!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är tokig :) Jag känner istället tvärtom. Jag läste boken innan jag såg filmen trots att jag hörde talas om filmen innan böckerna. Böcker är alltid bättre och mer heligt på någe sätt än filmer. Är det inte roligare att få veta allting som händer på rätt sätt genom böckerna? :)

2009-04-05 @ 15:43:01
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: louise

jag måste fråga.. har du inte fått reda på något som kommer hända i typ BD, eller har du lyckats undvika allt? :)

älskar din blogg

2009-04-05 @ 17:05:05
Postat av: tess

SV TILL LOUISE. Nej, jag har faktiskt inte fått reda på någonting alls, och det gäller alla böckerna! =) När jag startade denna blogg trodde jag att jag skulle få veta Allt, men det är jag självklart glad över att jag inte fått!



Tack tack! Det är jätte kul att höra sånt! =D

2009-04-05 @ 18:09:32
URL: http://rpattinson.blogg.se/
Postat av: J

Åh, älskar din nya design, headern var skitsnygg! ;)

2009-04-05 @ 20:46:42
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0