Fejkade rykten om Rob och Nikki

Det har ju gått rykten om att Robert  är ihop med Nikki Reed, men enligt E!online så är de här ryktena falska. Att de är jättenära vänner är bekräftat av dem båda, men att de ska ha en närmare relation än så finns det inga uppgifter om. Att de lämnat en bar tillsammans en kväll betyder ju inte att de är ett par, och att Nikki missade ett plan p.g.a. att hon var med Rob kan ju hända vem som helst.

Media vill ju para ihop Robert med vem som helst, bara för att ha någonting att skriva om.  Han har varit "tillsammans" med Kristen Stewart, Natalie Portman, Paris Hilton och nu Nikki Reed. Ser ni någon trend?

 Vad tror ni; tycker ni att Rob och Nikki skulle passa som ett par och tror ni det här är sant?

Ni kan läsa hela  texten på engelska här


Jag själv läser de  här ryktena (eller de som sägs vara rykten) med stor njutning, vissa är så absurda att man börjar skratta!

  Källa: http://robertpattinson.org/ | Bild: E!online | Den översatta summeringen: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Jennie

JAJAJAJAJA, dem skulle varit så söta :D Men tyvärr tror jag ryktena är falska, men jag hoppas dem är sanna.

2009-04-09 @ 21:36:35
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Twilightmovie.blogg.se

Ryktena är falska tror jag. De är nog väldigt nära vänner som resten av the cast är :)

2009-04-11 @ 17:04:34
URL: http://twilightmovie.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0