En sneak peek från New Moon-inspelningarna



Här följer en liten tjuvtitt från den kommande fortsättningen, New Moon.
"ETonline gives you an all-new sneak peek inside
the exciting set visit and revealing interviews!"

Den här får mig bara att börja längta ännu mer! Och jag har faktiskt en bekännelse, jag har ju tidigare gått ut i bloggen att jag inte tänkt läsa New Moon fören efter jag sätt filmen, det där gäller inte längre! Jag kunde bara inte hålla mig mer, så jag sprang och köpte boken innan jag reste bort. Men jag försöker fortfarande dra ut på boken så mycket som möjligt, är vid kap 6 och nu tänker jag suga lite på den karamellen.

Källa | www.robertpattinsononline.com www.etonline.com

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag läste en artikel innan om att bella och jacob black skulle kyssas i new moon, jag har precis läst hela boken men det finns inget spår av det någon stans. missar jag något eller?

2009-04-19 @ 14:44:39
Postat av: Erika

Håller på med breaking dawn nu och drar verkligen ut på det! Läste dom tre första böckerna under en vecka och har hållt på med breaking dawn nu i nästan en vecka, bara för att jag vet att det är slut sen :p :/

2009-04-20 @ 19:50:55
Postat av: desirée

låter skumt.. man brukar ju vilja läsa boken innan man ser filmen..???? så man har någonting att längta till menar jag. Plus att de är lättare att förstå filmen om man läst boken..^^

2009-04-21 @ 16:26:11
URL: http://deessaan.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0