Det är jag som är Helen

Hej!
Ja, nu ska Therese vara borta i 10 dagar och lämnar allt ansvar till mig. Självklart ska jag göra mitt bästa att behålla denna blogg på topp, vi alla gillar ju Robert Pattinson eller hur?!
      Jag är då född 1993 som Therese redan har skrivit... Jag bor i en liten håla som heter Skokloster, fick samma intryck från att flytta från Bålsta hit som Bella fick när hon flyttade från Pheonix till Forks. Det är grönt!
      Jag går i en av Internationella Engelska Skolorna som finns lite var stans i Sverige, ungefär 85% av undervisningen är på engelska och därför kommer jag troligtvis inte ha större problem att översätta alla intervjuer och nyheter som jag ska lägga upp här :D
       Som person är jag pålitlig och snäll, jag är väldigt nyfiken av mig och oerhört envis *skratt*. Jag ger mig alltså inte i första taget. Jag håller inte på med någonting på fritiden, förutom alla läxor och min kära hund så är jag mest framför datorn och snokar reda på nyheter...
        Böcker är min stora passion i livet, när jag var typ 6-7 år  skrev jag en alldeles egen bok, den vann en tävling och tryckted faktiskt! Jag har faktiskt funderat på att bli journalist, eftersom jag älskar att både skriva och läsa.
        Den här bloggen är ju om Robert Pattinson, allas vår favorithunk! Jag har varit ett fan av honom sen han var med i Harry Potter, jag var helt nerförälskad i honom i ett år eller något x) Sen låg mina känslor för honom på is, tills han blev uppmärksammad i Twilight igen! Det är kul att det finns nya nyheter om honom dagligen, fast mycket av det som skrivs bara är rykten, det var ju dött i ett par år.
      Många av mina kompisar  som jag berättat för att jag ska driva den här bloggen i 10 dagar har frågat; "Jaha så du är team Edward?". Nej jag är inte Team Edward, jag är Team Switzerland om man är tvungen att välja lag, men den här bloggen handlar ju inte om vilket team man tillhör, det är om han som spelar Edward Cullen, Robert Pattinson är hans namn!
     Det var nog allt om mig, det jag kommer på som kan vara intressant att skriva. Är det något så kommentera gärna :) Jag svarar gärna på kommentarer :D

Min egna blogg är; http://duckfaces.blogg.se  --> jag försöker uppdatera den varje dag, den är mest om mitt liv, jag har svårt att hejda mig när jag skriver, därav många långa inlägg och många "hihihih"'s  och massor med  smileys. Men kika gärna in!

Njut nu av de nyheter som jag ska uppdatera er med! Jag ser fram emot den här tiden!

Kommentarer
Postat av: J

Välkommen! Som sagt, jag läser så fort något nytt uppdateras så du lär väl höra från mig flera gånger framöver ;) Lycka till! (va hette boken du skrev?)

2009-04-08 @ 22:52:33
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Du kommer säkert göra ett superbra jobb!:)

2009-04-08 @ 22:58:11
URL: http://twilightsofia.blogg.se/
Postat av: J

Svar: Hahaha det låter ju skitgulligt! ;)

2009-04-08 @ 23:03:31
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: sara

Välkommen, tror du kommer va superbra:)

2009-04-08 @ 23:47:16
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: Puucca

Good luck Helen :D

2009-04-09 @ 00:33:00
URL: http://puucca.bilddagboken.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0