Är Rob den nya Leo?

Nicole Guanlao på MTV har skrivit ett blogginlägg där hon jämför Rob med Leonardo DiCaprio. Först när jag sg titeln så blev jag väldigt tveksam, killarna har ju inte så mycket gemensamt, men sen när jag läste hela texten, då förstod jag hur hon tänkte!
Både Rob och Leo är väldigt lika, Leo var med  i Tiitaic som blev en stor hit världen över, fortfarande när jag ser den grinar jag. Man blev helt kär i Leo, men när man såg andra filmer där han var med blev man lite besviken, men det var där han verkligen visade sin skådespelartalang! Titanic var låset som öppnade sig för hans karriär.
Likande historia med Rob. Han har varit md i ett fåtal filmer, som nästan ingen har hört talas om (förutom Harry Potter). Men nu när han var med i Twilight så låstes hans lås upp också, alla vägar är öppna.
Deras karriärer bygger på bakvända historier, Leo började med en riktigt djup kärlekshistoria sen övergick han till mer seriösare filmer, Rob börjademed  seriösa filmer och den senaste blev Twilight; *trumvirvel* en kärlekshistoria (som blev världskänd väldigt snabbt, precis som Titanic)!

"Det ser ut som om Robs och Leos karriärer går åt liknande håll. Båda var med i stora filmer som visade dem vägen in till rampljuset, och de följer upp dem med mer seriösa filmer som är menade att visa deras skådespelartalanger. Fast "Little Ashes" var inspelad innan "Twilight" så tvivlar jag på att den skulle dra till sig lika mycket media uppbåd om det inte vore för Robs nyförtjänta stjärnstatus."

Källa: http://moviesblog.mtv.com


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst, de kanske är lika. En stor skillnad är dock deras utseenden tycker jag. Leo ser ut som ett ihoptryckt babianarsle i ansiktet med Rob... ja... ni vet ;)

2009-04-13 @ 15:04:11
Postat av: Anna

Jag skulle vilja fråga en sak.

jag undrar vad det är för program du använder när du gör dina headers. Skulle bli super glad för svar! =) Kram!

2009-04-13 @ 16:27:12
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0